GYMPEL – DEŇ ŠTVRTÝ
„Micro:bit – to je hit!“ – náš úspešný projekt pokračuje nielen na bežnej výučbe, ale aj na tábore. Naši táborníci si tak mohli vyskúšať programovanie trochu inak – v prostredí micro:bitu. Hravo si vytvorili menovku, krokomer, či hru kameň papier nožnice…To všetko a ešte oveľa viac totiž dokáže malý počítač, ktorý sa s ľahkosťou dá naprogramovať a ovládať… ?
Piškvorky sa hrávajú už okolo 4000 rokov a neobišli ani náš tábor. Napätie sa zvyšovalo každým kolom a finále sme si zahrali na veľkoplošnom hracom poli vo vonkajšej oddychového zóne.
A teraz rýchlo počítaj, rátaj, rozmýšľaj, čítaj ,hľadaj ,pozoruj a bež! Lebo odpovede na 10 otázok začínajúcich slovom “ koľko “ veru nenájdeš nikde na internete ,ale tu, priamo v našej škole.
Dali sme do pohybu nielen mozgové bunky, ale keďže išlo aj o čas, tak sme riadne rozpohybovali celé telo ?